Bohaterska Bójka
Aktualna rotacja bohaterów

Informacje o aktualizacji PST Heroes of the Storm – 6 marca 2017
Tajgeer 7 miesięcy temu

źródłoWłaśnie opublikowaliśmy nową aktualizację gry Heroes of the Storm wprowadzającą do Nexusa nowego bohatera, zmiany w balansie gry i wiele innych nowości!

Ogólne

Nowe zadanie powiązane ze specjalnym wydarzeniem: Co dwie głowy, to nie jedna

  • Gracze, którzy nie mają jeszcze Czo'gala, mogą go odblokować, wykonując nowe zadanie powiązane ze specjalnym wydarzeniem!
    • Wygraj 2 gry jako Czo lub Gal, w drużynie z graczem, który posiada Czo'gala, aby na stałe odblokować tego bohatera.
    • Gracze nieposiadający Czo'gala mogą wykonać to zadanie tylko raz, jednak – jeśli chcą – mogą pomóc innym graczom odblokować tego bohatera.
  • Uwaga dotycząca PST: Niektóre elementy tego zadania mogą się pojawić na PST. Gracze nie będą jednak mogli zdobywać postępów na poczet zadania i nagród, dopóki w przyszłym tygodniu aktualizacja nie zostanie wprowadzona do pełnej wersji gry.  

   Powrót na górę

Nowy bohater: Probiusz

Odkąd Probiusz został aktywowany, nieustannie próbuje się wykazać. Być może jest nieduży, ale wywarł wielki wpływ na losy sektora Koprulu, gdy przyzwał pylon w kluczowym momencie desantu na Aiur. Probiusz to najdzielniejszy ze wszystkich próbników i jest gotów, by sprawdzić się w Nexusie. 

Wierzchowiec

  • Akceleracja (Z)
    • Aktywuj, aby Probiusz zyskał premię 50% do szybkości ruchu na 5 sek. Otrzymanie obrażeń przerywa działanie efektu.
    • Działanie pasywne: Probiusz porusza się o 10% szybciej i unosi się nad ziemią.

Cecha

  • Przyzwanie Pylonu (D)
    • Probiusz przyzywa pylon, który wytwarza pole zasilające i zapewnia pole widzenia na obszarze wokół. Probiusz błyskawicznie regeneruje manę w polu zasilającym.
    • Aktywne mogą być maksymalnie 2 pylony.

Zdolności podstawowe

  • Impuls Zakłócający (Q)
    • Probiusz wystrzeliwuje przed siebie impuls energii, który zadaje obrażenia wszystkim trafionym przeciwnikom.
    • Jeśli impuls trafi w centrum Szczeliny Przesyłowej, doprowadzi do jej wybuchu i zada dodatkowe obrażenia.
  • Szczelina Przesyłowa (W)
    • Probiusz otwiera w wyznaczonym miejscu niestabilną Szczelinę Przesyłową, której aktywacja zajmuje 1,25 sek. i która przez 9 sek. spowalnia pobliskich przeciwników znajdujących się w jej zasięgu o 20%.
    • Aktywne Szczeliny Przesyłowe wybuchają przy kontakcie z Impulsem Zakłócającym i zadają obrażenia pobliskim przeciwnikom.
  • Działo Fotonowe (E)
    • Probiusz przyzywa Działo Fotonowe, które co sekundę atakuje przeciwników znajdujących się w jego zasięgu. Jest aktywne przez 11 sek.
    • Działo musi zostać postawione w polu zasilającym pylonu i dezaktywuje się, jeśli nie jest zasilane przez żaden pylon.

Zdolności bohaterskie

  • Przeciążenie Pylonów (R)
    • Przez następne 10 sek. zasięg pól zasilających pylonów rozszerzy się, a pylony będą atakować wszystkich przeciwników, którzy znajdą się na tych obszarach.
    • Działanie pasywne: Pylony otrzymują stałe osłony o mocy równej 50% ich maksymalnego zdrowia.
  • Brama Nicości (R)
    • Przyzywa w wyznaczonej lokalizacji barierę z ciemnej energii, która działa przez 4 sek. Przeciwnicy, którzy dotykają bariery, otrzymują obrażenia i zostają spowolnieni o 80%, dopóki mają kontakt z barierą. 

   Powrót na górę

Grafika

Ogólne

  • Efekty osłabienia mocy zdolności będą wyświetlane na pasku zdrowia bohatera. 

Bohaterowie, zdolności i talenty

  • Ulepszono oprawę graficzną ikon w następstwie zmian wprowadzonych dla następujących bohaterów:
    • Czo'gal
  • Ulepszono efekty wizualne następujących zdolności oraz talentów bohaterów:
    • Talent: Ulepszono efekty wizualne zastosowania Oczyszczenia.
    • Artanis: Wprowadzono poprawki animacji ataku podstawowego w następstwie zmian wprowadzonych do jego ram czasowych.

   Powrót na górę

Sklep

Uwaga dotycząca PST: Wiele spośród następujących zmian pojawi się w sklepie w grze dopiero w przyszłym tygodniu – wraz z wyłączeniem Publicznego Serwera Testowego i oficjalnym wprowadzeniem aktualizacji do pełnej wersji Heroes of the Storm.

Zestawy

  • Nowe zestawy
    • Zestaw: Terrański Probiusz – dostępny do 28 marca 2017
    • Zestaw: Gwiazdy Wojny – dostępny do 4 kwietnia 2017
    • Niezrównany zestaw: Gwiazdy Wojny – dostępny do 4 kwietnia 2017
  • Usunięte zestawy
    • Zestaw: Ostrza Zniszczenia
    • Niezrównany zestaw: Ostrza Zniszczenia

Nowy bohater

  • Do sklepu Heroes of the Storm dodano nowego bohatera – Probiusza.

Wierzchowce

  • Nowe wierzchowce
    • Jeleń żywiołów – nagroda za osiągnięcie co najmniej kategorii platynowej w lidze bohaterów lub co najmniej brązowej w lidze drużynowej w sezonie trzecim.
    • Epicki jeleń żywiołów – nagroda za osiągnięcie co najmniej kategorii mistrzowskiej w lidze bohaterów lub lidze drużynowej w sezonie trzecim.
  • Ponownie dostępne wierzchowce
    • Spaczona szablobestia
    • Fantom Widm
  • Usunięte wierzchowce
    • Oko Przedwiecznych
    • Piekielny dzik

Nowe skórki

  • Terrański Probiusz
  • Mistrz Probiusz

    Powrót na górę

Interfejs użytkownika

Ogólne

  • Jeśli oczekiwanie w kolejce wyszukiwania meczów zostanie przerwane w czasie, kiedy klient gry Heroes of the Storm jest zminimalizowany lub kiedy okno gry nie jest aktywne, gracz otrzyma teraz powiadomienie na pasku zadań.
  • Zmieniono kolor obręczy wyświetlanej u stóp bohatera gracza z żółtego na zielony. 

Interfejs meczu

  • Ogólne
    • Do karty postaci (C) dodano następujące statystyki:
      • Pancerz fizyczny
      • Pancerz magiczny
  • Miejcie na oku sojuszników i przeciwników dzięki ramkom drużynowym
    • Wraz z dzisiejszą aktualizacją do interfejsu meczu trafia panel ramek drużynowych, za sprawą którego dostęp do mnóstwa informacji dotyczących sojuszników i przeciwników jest łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej.
    • Informacje wyświetlane dla wszystkich graczy:
      • Portret bohatera
      • Czas oczekiwania na odrodzenie
      • Zdolność bohaterska
      • Efekty wizualne bycia w płomieniach
    • Ramki drużynowe będą wyświetlać jeszcze więcej informacji dotyczących członków drużyny:
      • Bieżący poziom zdrowia i many
      • Liczniki czasów odnowienia zdolności bohaterskich
      • Efekty wizualne podczas korzystania z Kamienia Powrotu
    • Centralny obszar panelu zawierający informacje o poziomach drużyn, PD oraz licznik czasu gry jest teraz bardziej kompaktowy i otrzymał dodatkowe usprawnienia:
      • Obok paska PD każdej z drużyn dodaliśmy wskaźnik, który miga, gdy drużyny zbliżają się do kolejnej rangi talentów (na poziomie 3, 6, 9 itp.).
      • W przypadku, gdy jedna z drużyn osiągnie daną rangę talentów wcześniej niż przeciwnicy, poziom ich drużyny będzie spowity w płomieniach, aby wyraźniej zaznaczyć, że zdobyli przewagę w zakresie talentów.
  • Powracają efekty płomieni!
    • 3 graczy osiągających najlepsze wyniki w danym momencie meczu otrzyma teraz status „w płomieniach”. Będą im towarzyszyć następujące efekty graficzne wyświetlane w interfejsie gry:
      • Ramki drużynowe: Znajdujące się w ramkach drużynowych portrety graczy, którzy dorobili się płomieni, otrzymują wizualny efekt płonięcia widoczny zarówno dla sojuszników, jak i przeciwników.
      • Ekran punktacji: Poszczególne statystyki, które składają się na status płomieni u danego gracza, są teraz wyróżnione efektem płonięcia w zakładce statystyk na ekranie punktacji w grze.
      • Portret bohatera: Znajdujące się w lewym dolnym rogu ekranu portrety graczy, którzy dorobili się płomieni, stają w ogniu.
    • Istnieją 2 poziomy efektów płomieni. Im lepiej gracz radzi sobie w porównaniu do pozostałych 9 zawodników, tym intensywniej będzie płonąć.
    • W danym momencie płonąć może tylko 3 bohaterów, ale gra przez cały czas analizuje wyniki i skuteczność wszystkich zawodników biorących udział w meczu.
      • Efekty płonięcia mogą się płynnie i regularnie przenosić na pozostałych graczy w zależności od ich bieżących wyników w meczu.
      • Status ten zanika w chwili śmierci, po okresie przerwy w walce lub też wówczas, gdy inny gracz osiągnie lepszy wynik niż aktualnie płonący.
  • Nowość: Informacje o śmierci
    • Kiedy graczowi uda się zabić wrogiego bohatera, po lewej stronie ekranu pojawia się stosowne powiadomienie oraz licznik odliczający czas trwania serii zabitych.
      • Kiedy dowolny gracz zabije kolejnych wrogich bohaterów, w polu informacji o śmierci pojawią się ich portrety, a licznik czasu zostanie zresetowany.
  • Ogólne ulepszenia elementów interfejsu meczu.
    • Niemal każdy aspekt interfejsu meczu został dodatkowo dopracowany na potrzeby dzisiejszej aktualizacji. Najważniejsze zmiany to między innymi:
      • Nowa oprawa graficzna portretu bohatera znajdującego się w lewym dolnym rogu ekranu, pasek many, zdrowia oraz wzmocnień, a także pasek skrótów zdolności.
      • Znacznie dopracowano oprawę graficzną zakładek statystyk, talentów oraz analizy zgonu na ekranie punktacji w grze.
      • Informacje dotyczące serii zabitych otrzymały odświeżoną oprawę graficzną i będą się stawać tym intensywniejsze, im częściej gracz będzie brać udział w zabiciu wrogiego bohatera.
  • O ulepszeniach w interfejsie użytkownika można dowiedzieć się więcej z poświęconego im artykułu.

Rozgrywka oraz projekt gry

Zmiany działania blokowania ciałem

  • Wprowadzono usprawnienia blokowania ciałem przez sojuszników. 

Skalowanie wraz z upływem czasu

  • Mamy teraz możliwość skalowania obrażeń w zależności od czasu gry, który już upłynął. Powinno się to z jednej strony przełożyć na poprawienie wydajności gry, a z drugiej na dokładniejszą regulację wartości obrażeń zadawanych przez niektóre zdolności.
    • Wprowadziliśmy tę funkcję dla Tajemnej Kuli Li-Ming oraz Strażnika Tyrande i zamierzamy szukać dla niej dalszych zastosowań.

Opisy bohaterów

  • Kilka postaci otrzymało nowe opisy na ekranie wyboru bohatera.

   Powrót na górę

Pola bitew

Bohaterskie bójki

  • Bójka Żądnych Krwi
    • Pula bohaterów do wyboru została dobrana tak, aby faworyzować bohaterów niekorzystających z zaklęć, ponieważ odnoszą oni mniejsze korzyści ze wzmocnienia zapewnianego przez Żądzę Krwi.
  • Wojny Magów
    • Zmniejszono liczbę meczów wymaganych do wykonania zadania związanego z bójką tygodnia z 3 do 2.
  • Srebrne Miasto
    • Wykorzystuje teraz „Losowy wybór” dla doboru postaci zamiast funkcji „Wszyscy losowi”.
    Komentarz twórców: Przy publikacji bójek rozgrywanych na polach bitwy z pojedynczą aleją chcieliśmy stworzyć interesujące warianty rozgrywki poprzez wprowadzanie różnych form doboru i selekcji postaci. Wiemy, że rozgrywka typu ARAM (czyli z losowymi bohaterami na jednej alei) ma swoich zagorzałych fanów, i właśnie ten system zaimplementowaliśmy początkowo do tych bójek. Jednak wraz z upływem czasu zaczęły do nas docierać opinie i sugestie graczy, w których sygnalizowali, że całkowicie losowy dobór postaci prowadzi czasem do bardzo słabo zbalansowanych składów drużyn, co przekłada się na frustrację płynącą z gry. Przykładowo: zdarzały się mecze, gdzie jedna z drużyn dysponowała 4 Wojownikami i nie była w stanie przeciwstawić się drużynie samych Zabójców. „Losowy wybór” ma zasadnicze zalety w tym zakresie. Zapewnia duże prawdopodobieństwo rozgrywania dłuższych meczów oraz oferuje graczom lepsze wrażenia płynące z gry dzięki lepszemu jej zbalansowaniu dzięki opcji wyboru ról i postaci. Naszym celem jest – jak zawsze – stworzenie środowiska gry niosącego jak najwięcej frajdy, dlatego z niecierpliwością czekamy na wasze kolejne opinie i sugestie. Dajcie nam znać, czy wprowadzone zmiany wpłynęły pozytywnie (czy może wręcz przeciwnie) na wasze wrażenia z rozgrywki.

    • Spójność w zakresie korzystania z tuneli i przejść
      • Korzystanie z tuneli i przejść na wszystkich stosownych mapach (Wieże Zagłady, Nawiedzone Kopalnie, Zemsta Czarnosercego) zostało objęte jednym, zunifikowanym zestawem reguł:
        • To podtrzymywanie nie zostanie teraz przerwane, gdy bohater odniesie „zwyczajne” obrażenia.
        • Ten typ podtrzymywania może zostać przerwany przez zdolności z efektami takimi jak np. ogłuszenie lub odrzucenie.
        • Korzystanie z tuneli i przejść można teraz podtrzymywać podczas dosiadania wierzchowca.

    Bohaterowie

    ZABÓJCYWIELOKLASOWCYSPECJALIŚCIWOJOWNICY
    GalVarianAzmodanAnub'arak
    IllidanGazolArtanis
    KerriganArthas
    RaynorCzo
    Zul'jinJohanna
    Tyrael

       Powrót na górę

    Zabójcy

    Gal

    Divider_Hero_Gall_crop.png

    • Zdolności
      • Cienisty Płomień (Q)
        • Zmniejszono obrażenia ze 147 do 118 pkt.
      • Straszliwa Kula (W)
        • Zmniejszono promień z 2 do 1,6.
        • Zmniejszono obrażenia ze 148 do 119 pkt.
      • Runiczny Wybuch (E)
        • Aktywacja nie niszczy już Runicznej Bomby Czo.
        • Zmniejszono obrażenia z 274 do 221 pkt.
      • Wypaczona Otchłań (R)
        • Zmniejszono obrażenia z 415 do 353 pkt.
      • Salwa Pocisków Cienia (R)
        • Zmniejszono obrażenia ze 103 do 82 pkt.
      • Pospiesz się, Ty Ośle! (Z)
        • Usunięto.
      • Nowa cecha: Ogrzy Szał (D)
        • W czasie działania Gal zadaje obrażenia zwiększone o 25%.
        • Czas odnowienia: 5 sek.
        • Efekt zostaje usunięty, jeśli Czo aktywuje Ogrzą Gruboskórność.
    • Talenty
      • Poziom 1
        • Naprzód (Z)
          • Usunięto talent.
        • Pchnięcie (Aktywowany)
          • Zmieniono skrót klawiszowy na (Z).
            • Wydłużono czas odnowienia z 20 do 30 sek.
            • Zapewnia teraz Czo premię 25% do szybkości ruchu przez 2 sek. po użyciu.
        • Oko Kilrogga (Aktywowany)
          • Talent przeniesiono na poziom 1.
            • Zmniejszono liczbę ładunków z 4 do 2.
            • Zmniejszono zasięg użycia z 16 do 12.
        • Nowy talent: Przed Siebie! (Z)
          • Wydłuża czas działania premii do szybkości ruchu zapewnianej przez Pchnięcie o 0,5 sek.
          • W czasie działania talentu ataki podstawowe Czo dodatkowo wydłużają czas trwania premii do szybkości ruchu o 1 sek.
        • Nowy talent: Nadzorca (Z)
          • Skraca czas odnowienia Pchnięcia o 10 sek.
          • Ataki podstawowe wykonane przez Czo skracają czas odnowienia Pchnięcia o 1 sek.
        • Nowy talent: Widzimy Cię! (1)
          • Skraca czas odnowienia Oka Kilrogga o 15 sek.
          • Zwiększa zasięg użycia Oka Kilrogga o 33%.
      • Poziom 4
        • Bomby Poszły (E)
          • Nowa funkcja:
            • Zadanie: Zranienie wrogiego bohatera Runicznym Wybuchem zwiększa na stałe jego obrażenia o 5 pkt.
            • Nagroda: Po zranieniu 20 wrogich bohaterów zasięg i szybkość Runicznej Bomby wzrasta o 20%.
        • Runiczna Trwałość (E)
          • Nowa funkcja:
            • Detonacja Runicznego Wybuchu pozostawia na ziemi raniący obszar, który zadaje 180 pkt. obrażeń w ciągu 3 sek.
        • Szybki Powrót (W)
          • Nowa funkcja:
            • Trzecie odbicie Straszliwej Kuli zadaje dodatkowo 100% obrażeń jednostkom niebędącym bohaterami. Można aktywować Straszliwą Kulę ponownie, aby zmienić kierunek ostatniego odbicia na przeciwny.
      • Poziom 7
        • Przepaść Szaleństwa (Q)
          • Nowa funkcja:
            • Każdy kolejny atak Cienistym Płomieniem wymierzony w tego samego wrogiego bohatera zadaje obrażenia zwiększone o 8%, maksymalnie do 40%. Premia ta zanika po upływie 4 sek.
        • Podwójne Kłopoty (Q)
          • Nowa funkcja:
            • Zadanie: Trafianie wrogich bohaterów znajdujących się pod wpływem efektów Żarłocznej Pożogi Cienistym Płomieniem skraca czas odnowienia Cienistego Płomienia o 1 sek.
            • Nagroda: Po wykonaniu zadania 20 razy czas odnowienia Cienistego Płomienia zostaje na stałe skrócony o 1 sek.
        • Mroczne Zstąpienie (E)
          • Usunięto talent.
        • Nowy talent: Ogrzy Amok (Cecha)
          • Czas odnowienia zdolności podstawowych Gala upływa o 75% szybciej przez 5 sek. po aktywacji Ogrzej Gruboskórności przez Czo.
      • Poziom 13
        • Wzbierająca Groza (W)
          • Nowa funkcja:
            • Zwiększa rozmiary i obrażenia przy każdym odbiciu Straszliwej Kuli o 25%.
        • Szybkość Zmierzchu (W)
          • Usunięto talent.
        • Tarcza Grozy (W)
          • Usunięto talent.
        • Nowy talent: Palące Cienie (Q)
          • Cienisty Płomień zadaje dodatkowo obrażenia równe 2% maksymalnego zdrowia bohatera.
      • Poziom 16
        • Nova Zmierzchu (W)
          • Talent przeniesiono na poziom 13.
        • Spopielacz Olbrzymów (Q)
          • Usunięto talent.
        • Flara Cienia (Q)
          • Usunięto talent.
        • Nowy talent: Sidła Cienia (Q)
          • Cienisty Płomień spowalnia wrogich bohaterów o 10% na 4 sek. Efekt ten kumuluje się maksymalnie 3 razy.
        • Nowy talent: Obciążona Kula (W)
          • Wrogowie trafieni Straszliwą Kulą zostają ogłuszeni na 0,5 sek.
        • Nowy talent: Ogłuszający Wybuch (E)
          • Wrodzy bohaterowie trafieni Runicznym Wybuchem zostają wyciszeni na 1,25 sek.
      • Poziom 20
        • Zew Otchłani (R)
          • Usunięto talent.
        • Psychoza (Pasywny)
          • Nowa funkcja:
            • Kiedy Czo ginie, Gal zyskuje efektu Ogrzego Szału i może kontynuować korzystanie z podstawowych zdolności przez 10 sek.
        • Nowy talent: Ruchoma Otchłań (R)
          • Wypaczona Otchłań może teraz teleportować Czo na niewielką odległość przed rozpoczęciem użycia.
        • Nowy talent: Wola Gala (Cecha)
          • Wzięcie udziału w zabiciu wrogiego bohatera zwiększa na stałe premię do obrażeń zapewnianą przez Ogrzy Szał o 2%.  
    Komentarz twórców: Kiedy tylko dotarły do nas wieści o nowym wydarzeniu „Co dwie głowy, to nie jedna”, natychmiast zabraliśmy się do pracy nad wyczekiwanym od dawna „liftingiem” drzewka talentów Czo'gala. W aktualizacji przygotowywaliśmy dla wielu naszych Wojowników aktualizację pancerza – i początkowo Czo'gal nie stanowił wyjątku. Po przeprowadzeniu wewnętrznych testów z ogólną wersją mechaniki pancerza odkryliśmy, że mamy do czynienia z okazją, która szybko się w Nexusie nie powtórzy: mogliśmy zrobić coś zupełnie innego, więc wykorzystaliśmy okazję. Fundamentem dla przeróbek Czo'gala uczyniliśmy nowe cechy naszego dwugłowego ogra: Ogrzą Gruboskórność oraz Ogrzy Szał, które stanowią klucz do sukcesu. Niszczycielski potencjał Czo'gala powinien być większy niż kiedykolwiek wcześniej, ale gracze muszą współpracować. Obie głowy muszą się uzupełniać, aby zapewnić sobie maksymalizację zadawanych obrażeń, a jednocześnie pozostać przy życiu na tyle długo, by skutecznie siać śmierć i zniszczenie.
    POZIOM (RANGA)TALENTY GALA
    1 (1)Przed Siebie! (Z)Nadzorca (Z)Widzimy Cię! (1)
    4 (2)(!) Bomby Poszły (E)Runiczna Trwałość (E)Szybki Powrót (W)
    7 (3)Przepaść Szaleństwa (Q)(!) Podwójne Kłopoty (Q)Ogrzy Amok (Cecha)
    10 (4)Salwa Pocisków Cienia (R)Wypaczona Otchłań (R)
    13 (5)Wzbierająca Groza (W)Palące Cienie (Q)Nova Zmierzchu (W)
    16 (6)Sidła Cienia (Q)Obciążona Kula (W)Ogłuszający Wybuch (E)
    20 (7)Furia Cienia (R)Ruchoma Otchłań (R)Wola Gala (Cecha)Psychoza (Pasywny)

    • (!) oznacza talent z zadaniem.
    • Kursywa oznacza NOWY talent.
    • Pogrubienie oznacza PRZENIESIONY talent.

         Powrót

    Illidan

    Divider_Hero_Illidan_Crop.png

    Zdolności

    • Metamorfoza (R)
      • Użycie będzie teraz ograniczone do maksymalnego zasięgu zdolności.

         Powrót

    Kerrigan

    Divider_Hero_Kerrigan_Crop.png

    Zdolności

    • Przyzwanie Ultraliska (R)
      • Wydłużono czas odnowienia z 70 do 80 sek.
      • Czas odnowienia upływa teraz również wówczas, gdy Ultralisk pozostaje przy życiu.

         Powrót

    Raynor

    Divider_Hero_Raynor_Crop.png

    Zdolności

    • Rekieterzy Raynora (R)
      • Zwiększono zdrowie z 639 do 766 pkt.
      • Zwiększono obrażenia z 27 do 31 pkt.

         Powrót

    Zul'jin

    Divider_Hero_Zuljin_crop.png

    Talenty

    • Poziom 1
      • Chceta Toporem? (Q)
        • Śledzenie wzmocnienia (znajdujące się obok portretu) wyświetla teraz dokładną liczbę trafionych bohaterów oraz liczbę trafień wymaganą do ukończenia zadania i otrzymania nagrody.

         Powrót

    Wieloklasowcy

    Varian

    Divider_Hero_Varian_crop.png

    Zdolności

    • Prowokacja (R)
      • Zmniejszono premię do zdrowia z +60% do +40%.
      • Zapewnia teraz dodatkowo 15 pkt. pancerza.

    Talenty

    • Poziom 13
      • Sztandar Żelaznej Kuźni (Aktywowany)
        • Zmniejszono zapewnianą premię do pancerza z 25 do 20 pkt.

         Powrót

    Specjaliści

    Azmodan

    Divider_Hero_Azmodan_Crop.png

    Zdolności

    • Demoniczna Inwazja (R)
      • Użycie Demonicznej Inwazji powoduje teraz usunięcie stronników przyzwanych przy poprzednim zastosowaniu zdolności.

    Talenty

    • Poziom 1
      • Pragnienie Krwi (Q)
        • Zabicie bohatera Kulą Anihilacji zwiększa teraz jej obrażenia o 10 pkt.

         Powrót

    Gazol

    Divider_Hero_Gazlowe_Crop.png

    Zdolności

    • Nowa zdolność: Salwa z Walidział (1)
      • Aktywuj Salwę z Walidział, aby rozkazać pobliskim Walidziałom skupienie ognia na konkretnym przeciwniku. Czas odnowienia: 1 sek.
    • Walidziało (Q)
      • Zwiększono pole widzenia o 1.
      • Zmniejszono obrażenia z 68 do 62 pkt.
    • Rzezilaser (W)
      • Można teraz podtrzymywać użycie bez końca.
      • Kliknięcie PPM powoduje teraz anulowania użycia i pełną refundację zasobu.
    •  Ładunek Eksplodium (E)
      • Zwiększono zasięg użycia z 6,5 do 10.
    • Robo-goblin (R)
      • Usunięta funkcja:
        • Nie zapewnia już Salwy z Walidział.
        • Nie zapewnia już premii do obrażeń w walce PvE.
      • Nowa funkcja:
        • Zapewnia teraz 100% obrażeń ataku podstawowego.
        • Nowe działanie aktywowane:
          • Aktywuj, aby zyskać 30 pkt. pancerza oraz premię 30% do szybkości ruchu na 4 sek. Czas odnowienia wynosi 60 sekund.

    Talenty

    • Poziom 1
      • Mistrz Regeneracji (Pasywny)
        • Usunięto talent.
      • Nowy talent: Goblińska Myśl Techniczna (Pasywny)
        • Zadanie: Zbieraj Kula Regeneracji, aby na stałe zwiększyć regenerację o 1 pkt. zdrowia na sekundę, maksymalnie do 25 pkt./sek.
        • Nagroda: Zapewnia dodatkowo 15 pkt. zdrowia/sek.
    • Poziom 4
      • Władca Najemników (Pasywny)
        • Usunięto talent.
      • Nowy talent: Najemne Zbiry (Pasywny)
        • Najemnicy niebędący bossami znajdujący się w pobliżu zadają obrażenia zwiększone o 50%. Walidziała zyskują 50 pkt. pancerza w walce ze stronnikami i najemnikami, który zmniejsza o 50% obrażenia otrzymywane od nich.
      • Mechaniczne Paropięści (Q)
        • Zmniejszono wartość premii do czasu działania za każdy atak z 2 do 1,5 sek.
    • Poziom 7
      • Smar Silnikowy (Q)
        • Zmniejszono skuteczność spowolnienia z 25% do 20%.
      • Walidziało XL (Q)
        • Zwiększono łuk wyszukiwania z 65° do 80°.
      • Cewki Nadogniskowe (W)
        • Dodatkowa funkcja:
          • Dodatkowo zmniejsza koszt many Rzezilasera o 50%.
    • Poziom 13
      • Magazyn Wieżyczek (Q)
        • Talent przeniesiono na poziom 16.
      • Rozpruwacz Międzywymiarowy Q-BA 1888 (W)
        • Zwiększono skuteczność spowolnienia z 40% do 50%.
      • Bomby XXL (E)
        • Nie powoduje już zwiększenia zasięgu użycia.
        • Dodatkowa funkcja:
          • Za każdym razem, kiedy Gazol zostanie ogłuszony lub unieruchomiony, upuszcza na ziemię Ładunek Eksplodium.
    • Poziom 16
      • Goblińska Fuzja Jądrowa (W)
        • Talent przeniesiono na poziom 13.
      • Doskonałe Schematy (Q)
        • Nowa funkcja:
          • Pobliskie Walidziała zyskują premię 25% do zasięgu.
            • Działanie efektu nie ustaje aż do chwili, gdy Gazol znajdzie się poza nowym, zwiększonym zasięgiem.             
    • Poziom 20
      • Władca Mechów (R)
        • Zapewnia 25 pkt. pancerza.
        • Dodatkowo zwiększa obrażenia ataku podstawowego o 100%.
      • Rzeź Laserem (W)
        • Centralne punkty wiązek Rzezilaserów śledzą teraz ruch kursora (jak ma to miejsce w przypadku Magicznych Pocisków Li-Ming).
    Komentarz twórców: Nie mamy pojęcia, skąd ten goblin bierze góry złota na łapówki dla zespołu projektantów, ale jedno jest pewne: znów mu się udało. Zmiany, które miały być tylko poprawkami usprawniającymi rozgrywkę, przerodziły się w gruntowną przeróbkę bohatera. Usiłowaliśmy wyrównać poziom mocy niektórych rang jego talentów (w tym zdolności bohaterskich Gazola), a jednocześnie wprowadzić szereg fundamentalnych zmian, tak aby uczynić go nieco bardziej przyjaznym dla użytkownika. Zdajemy sobie sprawę, że współczynnik zwycięstw Gazola wybija się powyżej średniej w pewnych widełkach MMR oraz trybach gry, i że wprowadzone zmiany mogą zostać odebrane jako zasadnicze wzmocnienie tej postaci. Uznaliśmy jednak, że powinniśmy je przekazać w ręce graczy i jesteśmy przygotowani na błyskawiczne wprowadzenie wszelkich koniecznych zmian.
    POZIOM (RANGA)TALENTY GAZOLA
    1 (1)Ładunek Kumulacyjny (E)Piec Hutniczy Złomator (D)Demontaż (D)Goblińska Myśl Techniczna (Pasywny)
    4 (2)(!) Mechaniczne Paropięści (Q)Reaktor Łukowy (E)Recykling (D)Najemne Zbiry (Pasywny)
    7 (3)Smar Silnikowy (Q)Walidziało XL (Q)Cewki Nadogniskowe (W)
    10 (4)Robo-goblin (R)Grawi-bomba 3000 (R)
    13 (5)Rozpruwacz Międzywymiarowy Q-BA 1888 (W)Goblińska Fuzja Jądrowa (W)Bomby XXL (E)
    16 (6)Magazyn Wieżyczek (Q)Doskonałe Schematy (Q)Szybciorski Ładunek (E)
    20 (7)Władca Mechów (R)Miniaturowa Czarna Dziura (R)Rzeź Laserem (W)Złomowy Deszcz (Aktywowany)

    • (!) oznacza talent z zadaniem.
    • Kursywa oznacza NOWY talent.
    • Pogrubienie oznacza PRZENIESIONY talent.

         Powrót

    Wojownicy

    Komentarz twórców: Jesteśmy na etapie wprowadzania zmian dla Wojowników. Chcemy lepiej rozgraniczyć tych, który są w stanie w pojedynkę pełnić rolę Tanka dla drużyny, oraz tych, którzy zadają dotkliwe obrażenia i można ich zakwalifikować jako Brutali. Odkąd w grze pojawił się pancerz, dostrzegliśmy możliwość unikalnych ról dla Wojowników w obrębie drużyny – aby najsilniejszych i najtwardszych z nich nie dobierano do zespołów ignorując skład drużyny wroga. W bieżącej aktualizacji na warsztat wzięliśmy Arthasa i Anub’araka, aby mogli skuteczniej pełnić rolę jedynych Tanków. Wprowadziliśmy dla obu znaczne zmiany, głównie w kwestii kontroli nad położeniem przeciwników na polu bitwy oraz/lub przeżywalności kosztem zadawanych obrażeń. Chociaż zdajemy sobie sprawę, że gracze lubią zadawać duże obrażenia, to uważamy obrany przez nas kierunek za korzystniejszy dla rozwoju tych postaci oraz całej gry. Jednocześnie decyzja o wyborze Wojowników do drużyny zaczyna mieć naprawdę istotne znaczenie. Mamy nadzieję, że podjęte przez nas kroki pomogą przeciwdziałać trendowi, w myśl którego dobrze jest mieć kilku Wojowników w drużynie, ponieważ pewna ich grupa dysponuje zarówno zdolnościami zapewniającymi kontrolę nad położeniem wroga na mapie, jak i przeżywalnością, a jednocześnie zadaje obrażenia porównywalne z Zabójcami.

    Anub'arak

    Divider_Hero_AnubArak_Crop.png

    Statystyki

    • Zmniejszono pancerz magiczny z 25 do 20 pkt.
    • Zmniejszono obrażenia ataku podstawowego z 99 do 95 pkt.

    Zdolności

    • Utwardzenie Karapaksu (W)
      • Zwiększono moc osłony z 300 do 315 pkt.
    • Podziemna Szarża (E)
      • Skrócono czas odnowienia z 16 do 12 sek. 
      • Dodatkowa funkcja:
        • Szybkość ruchu celów trafionych Podziemną Szarżą spada o 25% na 2,5 sek.
      • Zmniejszono obrażenia ze 107 do 96 pkt.
    • Rój Szarańczy (R)
      • Zmniejszono obrażenia z 66 do 60 pkt.
      • Zmniejszono skuteczność leczenia z 18 do 17 pkt.

    Talenty

    • Poziom 1
      • Wydłużone Kolce (Q)
        • Usunięto talent.
      • Stłumienie Magii (Pasywny)
        • Usunięto talent.
      • Skarabeusz Szturmowy (Pasywny)
        • Usunięto talent.
      • Nowy talent: Wytrzymałe Skarabeusze (Cecha)
        • Żuki posiadają 50 pkt. pancerza magicznego.
      • Nowy talent: Nerubiański Pancerz (Pasywny)
        • Co 8 sek. zapewnia 30 pkt. pancerza magicznego, który zmniejsza obrażenia od kolejnej zdolności wroga oraz dalszych zdolności przez 1,5 sek.
    • Poziom 4
      • Chitynowe Igły (Pasywny)
        • Usunięto talent.
    • Poziom 7
      • Wylinka (W)
        • Talent przeniesiono na poziom 4.
      • Nowy talent: Podziemna Osłona (E)
        • Po użyciu Podziemnej Szarży Anub'arak zyskuje na 5 sek. osłonę.
      • Żarłoczne Skarabeusze (Pasywny)
        • Dodatkowa funkcja:
          • Dodatkowo zwiększa obrażenia Żuków o 20%.
    • Poziom 13
      • Cierniste Krzewy (Q)
        • Talent przeniesiono na poziom 4.
        • Zmniejszono obrażenia z 46 do 23 pkt.
      • Nowy talent: Kwasowe Żuwaczki (Pasywny)
        • Zaatakowanie bohatera spowolnionego, unieruchomionego lub ogłuszonego zwiększa obrażenia od ataku podstawowego Anub'araka o 70% na 3 sek.
    • Poziom 16
      • Krew za Krew (Aktywowany)
        • Usunięto talent.
      • Epicentrum (E)
        • Zmniejszono redukcję czasu odnowienia z 4 do 2 sek.
      • Nowy talent: Pozbawienie Sił (E)
        • Moc zaklęć wrogich bohaterów trafionych Podziemną Szarżą spada o 50% na 4 sek.
    • Poziom 20
      • Wzmocniona Osłona (Aktywowany)
        • Usunięto talent.
      • Nowy talent: Osłona Nicości (Aktywowany)
        • Aktywuj, aby zapewnić 60 pkt. pancerza magicznego na 5 sek.
    Komentarz twórców: Zapewniliśmy Anub’arakowi garść podstawowych zmian oraz poprawek talentów, aby lepiej odpowiadały jego roli jako Wojownika kontrującego bohaterów korzystających z zaklęć. Nowe dodatki do jego zestawu talentów obejmują skrócony czas odnowienia oraz efekt spowolnienia Podziemnej Szarży, wzmocnienie osłony zapewnianej przez Utwardzenie Karapaksu oraz dodatkowe wzmocnienia dla konfiguracji opartej o Żuki. Niektórzy gracze mogą zacząć się zastanawiać, dlaczego zmniejszyliśmy jego pancerz magiczny, skoro chcemy, by stał się głównym przeciwnikiem postaci rzucających zaklęcia, ale uznaliśmy, że wyjściowe 25 pkt. pancerza to odrobinę zbyt dużo i przeciwnicy nie byli w stanie skutecznie kontratakować. Mamy nadzieję uczynić go bardziej wyważonym Wojownikiem, a jednocześnie wypełnić niszę, która wcześniej nie istniała w grze.

         

    POZIOM (RANGA)TALENTY ANUB'ARAKA
    1 (1)Wytrzymałe Skarabeusze (Pasywny)Nerubiański Pancerz (Pasywny)(!) Mistrz Regeneracji (Pasywny)
    4 (2)Cierniste Krzewy (Q)Wylinka (W)Władca Podziemi (E)Legion Żuków (Aktywowany)
    7 (3)Powłoka Chitynowa (W)Podziemna Osłona (E)Żarłoczne Skarabeusze (Pasywny)
    10 (4)Rój Szarańczy (R)Kokon (R)
    13 (5)Płonąca Furia (Pasywny)Parzące Grzbiety (W)Kwasowe Żuwaczki (Pasywny)
    16 (6)Epicentrum (E)Pozbawienie Sił (E)Krwiożerczy Żuk (Pasywny)
    20 (7)Władca Nekrofauny (R)Tkacz z Krypty (R)Osłona Nicości (Aktywowany)Redukcja (Aktywowany)

    • (!) oznacza talent z zadaniem.
    • Kursywa oznacza NOWY talent.
    • Pogrubienie oznacza PRZENIESIONY talent.

         Powrót

    Artanis

    Divider_Hero_Artanis_crop.png

    Zdolności

    • Atak podstawowy
      • Skrócono czas, gdy Artanis pozostaje unieruchomiony podczas wykonywania ataków podstawowych, aby dostosować go do pozostałych bohaterów z podobnie rozplanowanymi atakami.

         Powrót

    Arthas

    Divider_Hero_Arthas_Crop.png

    Statystyki

    • Zwiększono zdrowie z 2404 do 2524 pkt.
    • Zwiększono regenerację zdrowia z 5,0117 do 5,2578 pkt. na sek.
    • Zmniejszono obrażenia ataku podstawowego z 99 do 95 pkt.

    Zdolności

    • Głód Ostrza Mrozu (Cecha)
      • Zadaje teraz dodatkowo 99 pkt. obrażeń przy trafieniu przeciwników (premia nie jest już obliczana w oparciu o standardowe obrażenia ataku podstawowego Arthasa).
    • Spirala Śmierci (Q)
      • Zwiększono skuteczność leczenia z 238 do 262 pkt.
    • Lodowa Nawałnica (E)
      • Zmniejszono obrażenia z 26 do 20 pkt. Zmniejsza teraz szybkość ruchu i ataku wrogów o 10% na sekundę, maksymalnie do 40%. Efekt ten kumuluje się teraz w ciągu 4 sek. (zamiast 5 sek.).
      • Działa teraz na zasadzie aury (jak Przejście Lúcia) w przypadku efektów ogłuszenia oraz wyciszenia.
        • Jeśli Arthas zostanie ogłuszony lub wyciszony, nie będzie mógł włączyć lub wyłączyć Lodowej Nawałnicy, ale jeśli w chwili ogłuszenia lub wyciszenia Lodowa Nawałnica jest aktywna, pozostanie aktywna przez cały czas trwania tych efektów.
    • Armia Umarłych (R1)
      • Skrócono czas odnowienia ze 100 do 80 sek.
      • Zmniejszono koszt many ze 100 do 80 pkt.
      • Zwiększono zasięg ataku Ghuli z 18 do 20.
      • Zwiększono zdrowie Ghuli z 960 do 1060 pkt.

    Talenty

    • Poziom 1
      • Blok (Pasywny)
        • Usunięto talent.
      • Wieczny Głód (Cecha)
        • Nowa funkcja:
          • !Zadanie: Użycie Głodu Ostrza Mrozu na wrogim bohaterze na stałe zwiększa regenerację many o 4 pkt., maksymalnie do 40 pkt.
          • !Zadanie: Użycie Głodu Ostrza Mrozu na wrogim bohaterze na stałe zwiększa jego premię do obrażeń o 4 pkt.
      • Mroźna Obecność (W)
        • Nowa funkcja:
          • !Zadanie: Po unieruchomieniu 5 bohaterów czas odnowienia Zamrażającego Podmuchu o 2 sek. zostaje skrócony o 2 sek. 
          • !Zadanie: Po unieruchomieniu 10 bohaterów zasięg Zamrażającego Podmuchu wzrasta o 30%. Zadanie: Po unieruchomieniu 20 bohaterów Zamrażający Podmuch unieruchamia wszystkich przeciwników na swojej drodze.
      • Nowy talent: Szron (Pasywny)
        • Co 5 sek. redukuje obrażenia od kolejnego ataku podstawowego wrogiego bohatera o 60%. Maksymalna liczba ładunków: 3.
    • Poziom 4
      • Kąsające Zimno (E)
        • Talent przeniesiono na poziom 13.
      • Zamarznięte Pustkowia (E)
        • Nowa funkcja:
          • !Zadanie: Po trafieniu wrogich bohaterów Lodową Nawałnicą 150 razy czas działania efektu zmniejszenia szybkości ruchu i ataku wrogich bohaterów za pomocą Lodowej Nawałnicy zostaje wydłużony o 1,5 sek.
      • Nowy talent: Lodowe Szpony (E)
        • Zwiększa szybkość ataku Arthasa o 3% na 1,5 sek. za każdym razem, kiedy wrogi bohater zostanie trafiony Lodową Nawałnicą. Maksymalna wartość premii to 60%.
      • Pan Śmierci (Q)
        • Zwiększa premię do zasięgu Spirali Śmierci z 25% do 30%.
        • Zwiększa redukcję czasu odnowienia z 2 do 3 sek.
    • Poziom 7
      • Nieśmiertelna Powłoka (Q)
        • Nowa funkcja:
          • Premia do leczenia ma teraz zastosowanie do użycia Spirali Śmierci na sobie.
          • Zmniejszono premię do leczenia ze 100% do 50%.
      • Lodowa Wytrwałość (Aktywowany)
        • Skrócono czas odnowienia z 40 do 35 sek.
    • Poziom 13
      • Szlak Lodu (W)
        • Usunięto talent.
      • Lodowaty Wicher (E)
        • Usunięto talent.
      • Nowy talent: Strzaskany Pancerz (W) 
        • Pancerz wrogich bohaterów unieruchomionych Zamrażającym Podmuchem zostaje zmniejszony o 15 pkt. na 4 sek.
      • Uderzenie Mrozu (Cecha)
        • Zwiększono skuteczność spowolnienia z 40% do 50%.
      • Kąsające Zimno (E)
        • Nowa funkcja:
          • Lodowa Nawałnica zadaje wrogom zwiększone o 12,5% obrażenia na sekundę, maksymalnie do 50% premii do obrażeń (w ciągu 4 sek.).
    • Poziom 16
      • Objęcia Śmierci (Q)
        • Dodatkowa funkcja:
          • Wpływa teraz również na skuteczność leczenia Spiralą Śmierci.
    • Poziom 20
      • Powłoka Antymagiczna (Aktywowany)
        • Nowa funkcja:
          • Nie zapewnia już 100 pkt. pancerza magicznego, Zamiast tego Arthas otrzymuje teraz 0 pkt. obrażeń od zaklęć i odzyskuje równowartość 25% zablokowanych obrażeń w postaci punktów zdrowia.
    Komentarz twórców: Przez długi czas Arthas lawirował między wypełnianiem roli Brutala i Tanka, choć zawsze miał w założeniu być bardziej tym drugim. Odkąd w grze pojawił się pancerz, dostrzegliśmy możliwość podkreślenia cech, które tak dobrze uosabiał w dodatku Wrath of the Lich King. Zdolność do kontrolowania położenia przeciwników na polu bitwy Arthasa oraz jego przeżywalność zostały znacznie zwiększone. Powinien teraz naprawdę zabłysnąć jako Wojownik wprowadzany do gry, gdy wroga drużyna posiada wielu bohaterów walczących w zwarciu lub postaci opartych o atak podstawowy. W zamian za dodatkową kontrolę podczas starć drużyn jego obrażenia zostały zmniejszone. Chociaż Arthas nie będzie teraz zadawać obrażeń tak znacznych jak dotychczas, to jego zdolność do zabijania wrogów będzie w znacznym stopniu opierać się na utrzymywaniu wrogów w Lodowej Nawałnicy. Kiedy wróg znajdzie się w obrębie jej działania, bardzo trudno będzie mu się wydostać bez korzystania ze zdolności zapewniających mobilność.

         Powrót

    Czo

    Divider_Hero_Cho_crop.png

    Statystyki

    • Zmniejszono wyjściową wartość maksymalnego zdrowia z 3528 do 2950 pkt.
    • Zmniejszono regenerację zdrowia z 7,35 do 6,15 pkt./sek.

    Zdolności

    • Pęd Mocy (Q)
      • Skrócono czas odnowienia z 13 do 12 sek.
        • Zmniejszono maksymalny zasięg pędu z 12 do 10.
        • Skrócono czas pełnego doładowania z 8 do 4 sek.
        • Zanika po upływie 5 sek.
    • Żarłoczna Pożoga (W)
      • Nowa funkcja:
        • Podpalasz wszystkich pobliskich przeciwników na 5 sek. i zadajesz im 30 pkt. obrażeń na sekundę oraz natychmiast leczysz Czo, przywracając mu 30 pkt. zdrowia za każdy trafiony cel.
        • Ataki wymierzone w podpalonych bohaterów ponownie nakładają na nich efekt osłabienia (natychmiastowe leczenie + odświeżenie czasu działania efektu zadawania obrażeń z upływem czasu).
    • Runiczna Bomba (E)
      • Runiczna Bomba przebywa teraz całą odległość bez względu na to, kiedy Gal zdecyduje się ją zdetonować.
    • Dwugłowy Ogr (D)
      • Usunięto talent.
    • Nowa cecha: Ogrza Gruboskórność (D)
      • W czasie działania Czo zyskuje 25 pkt. pancerza.
      • Czas odnowienia: 5 sek.
      • Efekt zostaje usunięty, jeśli Gal aktywuje Ogrzy Szał.
    • Młot Zmierzchu (R)
      • Zmniejszono obrażenia ze 156,25 do 150 pkt.

    Talenty

    • Poziom 1
      • Pęd Mocy (Q)
        • Usunięto talent.
      • Ognisty Szaniec (W)
        • Usunięto talent.
      • Pożywka dla Ognia (W)
        • Nowa funkcja:
          • !Zadanie: Zabijaj przeciwników, aby wzmocnić skuteczność leczenia Żarłoczną Pożogą.
          • !Nagroda: Za każdych 5 stronników zabitych w pobliżu Czo skuteczność leczenia Żarłoczną Pożogą wzrasta o 1%.
          • !Nagroda: Za każdego bohatera zabitego w pobliżu Czo skuteczność leczenia Żarłoczną Pożogą wzrasta o 2%.
      • Nowy talent: Żarłoczny Ogień (W)
        • Skuteczność leczenia Żarłoczną Pożogą wzrasta o 150% w przypadku użycia przeciwko bohaterom.
      • Nowy talent: Amortyzująca Skóra (D)
        • Zwiększa skuteczność całego otrzymywanego przez Czo leczenia o 15%, kiedy aktywna jest Ogrza Gruboskórność.
    • Poziom 4
      • Runiczna Rękawica (E)
        • Talent przeniesiono na poziom 13.
        • Nowa funkcja:
          • Ataki podstawowe wymierzone w bohaterów skracają czas odnowienia zdolności bohaterskich Czo i Gala o 0,5 sek.
      • Zwęglone Mięso (Pasywny)
        • Nowa funkcja:
          • Każdy kolejny atak podstawowy wymierzony w tego samego wrogiego bohatera zadaje obrażenia zwiększone o 20%, maksymalnie do 60%.
          • Premia działa przez 5 sek. lub do momentu zaatakowania innej jednostki.
      • Nowy talent: Lewy Hak (Q)
        • Jeśli Pęd Mocy trafi wrogiego bohatera, zadaje mu dodatkowo obrażenia równe 7% jego maksymalnego zdrowia.
    • Poziom 7
      • Połykacz Ognia (W)
        • Usunięto talent.
      • Przecież się Spieszę! (Pasywny)
        • Usunięto talent.
      • Przypływ Mocy (Q)
        • Nowa funkcja:
          • Każdy trafiony wrogi bohater skraca czas odnowienia Pięści Mocy o 4 sek.
      • Nowy talent: Podpalacz (W)
        • Skraca czas odnowienia Żarłocznej Pożogi o 3 sek.
        • Ataki podstawowe wymierzone w bohaterów dodatkowo skracają czas odnowienia Żarłocznej Pożogi o 1 sek.
      • Nowy talent: Zajadła Regeneracja (D)
        • Regeneracja zdrowia przez Czo wzrasta o 200%, kiedy aktywny jest Ogrzy Szał.
    • Poziom 13
      • Przypływ Wytrwałości (Q)
        • Usunięto talent.
      • Ognisty Blok (Aktywowany)
        • Talent przeniesiono na poziom 16.
      • Runiczne Odbicie (E)
        • Nowa funkcja:
          • Runiczny Wybuch Gala skraca czas odnowienia Runicznej Bomby o 1 sek. za każdego trafionego przeciwnika. Wartość tej premii podwaja się w walce z wrogimi bohaterami.
    • Poziom 16
      • Okaleczający Cios (Q)
        • Usunięto talent.
      • Oszalałe Pięści (Q)
        • Talent przeniesiono na poziom 13.
        • Nowa funkcja:
          • Po użyciu Pięści Mocy szybkość ataku wzrasta o 75% na 5 sek.
      • Całun Zmierzchu (W)
        • Nowa funkcja:
          • Aktywuj, aby potroić skuteczność efektu Ogrzej Gruboskórności na 2 sek. (z 25 do 75 pkt. pancerza). Czas odnowienia wynosi 30 sek.
          • W przypadku użycia podczas działania Ogrzego Szału nastąpi natychmiastowa zamiana na Ogrzą Gruboskórność.
      • Pęd Mocy (Q)
        • Nowa funkcja:
          • Czo zyskuje Nieustępliwość oraz odzyskuje 150 pkt. zdrowia na sekundę w czasie podtrzymywania Pędu Mocy.
    • Poziom 20
      • Łaska Przedwiecznych Bogów (R)
        • Nowa funkcja:
          • Wypiętrzenie unieruchamia wszystkich trafionych bohaterów na 1,5 sek.
      • Wola Gala (Pasywny)
        • Usunięto talent (Czo)
      • Nowy talent: Wola Czo (Cecha)
        • Wzięcie udziału w zabiciu wrogiego bohatera każdorazowo zwiększa na stałe wartość pancerza zapewnianego przez Ogrzą Gruboskórność o 2 pkt.
      • Nowy talent: Godzina Zmierzchu (Pasywny)
        • Czas oczekiwania na odrodzenie się Czo'gala zostaje skrócony o 50%. 
    Komentarz twórców: Prosimy zapoznać się z komentarzem dotyczącym Gala.
    POZIOM (RANGA)TALENTY CZO
    1 (1)Żarłoczny Ogień (W)(!) Pożywka dla Ognia (W)Zaprawiona Skóra (D)
    4 (2)Lewy Hak (Q)Powracająca Kula (E)Zwęglone Mięso (Pasywny)
    7 (3)Przypływ Mocy (Q)Podpalacz (W)Zajadła Regeneracja (D)
    10 (4)Młot Zmierzchu (R)Wypiętrzenie (R)
    13 (5)Oszalałe Pięści (Q)Runiczne Odbicie (E)Runiczna Rękawica (Pasywny)
    16 (6)Pęd Mocy (Q)Całun Zmierzchu (Aktywowany)Ognisty Blok (Aktywowany)
    20 (7)Dar C'Thuna (R)Łaska Przedwiecznych Bogów (R)Wola Czo (Pasywny)Godzina Zmierzchu (Pasywny)

    • (!) oznacza talent z zadaniem.
    • Kursywa oznacza NOWY talent.
    • Pogrubienie oznacza PRZENIESIONY talent.

         Powrót

    Johanna

    Divider_Hero_Johanna_Crop.png

    Statystyki

    • +25 pkt. pancerza fizycznego
    • Zmniejszono zdrowie z 2451 do 2179 pkt.
    • Zmniejszono regenerację zdrowia z 5,11 do 4,54 pkt./sek.

    Talenty

    • Poziom 1
      • Wzmocnienie (Q)
        • Zmniejszono pancerz fizyczny z 75 do 50 pkt.
    • Poziom 4
      • Wzmocnione Leczenie (Pasywny)
        • Usunięto talent.
    • Poziom 13
      • Tarcza Zaklęć (Pasywny)
        • Usunięto talent.

         Powrót

    Tyrael

    Divider_Hero_Tyrael_Crop.png

    Statystyki

    • +15 pkt. pancerza magicznego
    • Zmniejszono wyjściową wartość maksymalnego zdrowia z 2468 do 2296 pkt.
    • Zmniejszono regenerację zdrowia z 5,14 do 4,78 pkt./sek.

    Zdolności

    • Moc El'druina (Q)
      • Użycie będzie teraz ograniczone do maksymalnego zasięgu zdolności.

    Talenty

    • Poziom 4
      • Wzmocnione Leczenie (Pasywny)
        • Usunięto talent.
    • Poziom 13
      • Imponująca Wola (W)
        • Usunięto talent.
      • Anielska Absorpcja (W)
        • Zwiększono skuteczność leczenia z 52 do 60 pkt.
    • Poziom 20
      • Wzmocniona Osłona (Aktywowany)
        • Usunięto talent.
      • Nowy talent: Osłona Nicości (Aktywowany)
        • Aktywuj, aby zyskać pancerz magiczny o mocy 60 pkt. na 5 sek.

         Powrót

    Ogólne

    • W całej grze poprawiono kilka błędów typograficznych oraz niepoprawnych opisów. 

    SI

    • Diablo: Naprawiono błąd, który mógł powodować, że efekt Nieustępliwości zapewniany przez Zionięcie Błyskawicami Diablo kontrolowanego przez SI mógł utrzymywać się przez cały standardowy czas jego działania – nawet w przypadkach, gdy podtrzymywanie Zionięcia Błyskawicami zostało anulowane natychmiast po jego zastosowaniu.

    Grafika

    • Kerrigan: Animacje skórki Hrabina Kerrigan są teraz odtwarzane podczas działania Malstrom. 
    • Kharazim: Animacjom Powietrznego Sojusznika nie towarzyszy już trzask. 
    • Nazebo: Śmierć Zombie pochodzących ze Ściany Zombie Zombie nie powoduje już tworzenia dziur w ziemi wówczas, gdy zginą one po opanowaniu przez Nazebo talentu Trupi Pęd. 
    • Tryb obserwatora: Nadmierne efekty wizualne związane z Kulami Regeneracji nie są już wyświetlane dla obserwatorów oraz innych neutralnych graczy w czasie oglądania powtórek lub w grach dowolnych.

    Pola bitew

    • Placówka na Braxis: Naprawiono błąd, który powodował, że jednostki zergów walczące w zwarciu tłoczyły się wokół wrogich obiektów, których uzbrajanie właśnie trwało (np. Toksycznych Gniazd lub Pułapek Czasowych), zamiast je ignorować.
    • Przeklęta Kotlina: Naprawiono rzadko występujący błąd, który powodował, że aktywna danina dla Władcy Kruków nie była objęta polem widzenia graczy.
    • Nawiedzone Kopalnie: Wysłanie sygnału do sojuszniczych lub wrogich Goblińskich Saperów będzie teraz skutkować pojawieniem się w okienku czatu poprawnego komunikatu z prośbą o pomoc lub zabicie wroga. 
    • Tryb próbny: Zniszczenie wrogiego fortu będzie teraz poprawnie skutkować zniknięciem Miszy w przypadku, gdy Rexxar został ustawiony jako wrogi bohater.
    • Tryb próbny: Naciśnięcie przycisku „Przełącz odnowienia” będzie teraz prawidłowo skutkowało wyzerowaniem czasu odnowienia Zionięcia Błyskawicami Diablo.

    Bohaterowie, zdolności i talenty

    • Azmodan: Obrażenia zadawane z użyciem talentu Szpony Grzechu będą teraz prawidłowo czerpać korzyści z wszelkich premii do mocy zdolności.
    • Jasnoskrzydła: Naprawiono błąd, który powodował odpychanie wrogów od bieżącej pozycji Jasnoskrzydłej (zamiast od miejsca zastosowania zdolności) przez Szmaragdowy Wiatr.
    • Czen: Efekty wyciszenia nie będą już sprawiać, że rozpocznie się odliczanie czasu odnowienia Oczyszczającej Gorzałki wówczas, gdy Czen znajduje się pod wpływem Nieustępliwości zapewnianej przez Wędrujący Antałek.
    • Dehaka: W przypadku, gdy Dehaka stanie się celem Boskiej Dłoni Kharazima znajdującego się pod wpływem talentu Infekcja Dehaki, model Izolacji nie będzie już utrzymywać się na stałe ponad celem.
    • E.T.C: Pogłos zadaje teraz poprawnie obrażenia skrzyniom z dublonami na mapie Zatoka Czarnosercego.
    • Kharazim: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wprowadzenie do kolejki klawiszem SHIFT użycia Świetlistego Pędu na bohaterach sojuszniczych.
    • Gul'dan: Można teraz prawidłowo użyć Wyssania, gdy Gul’dan ma 0 pkt. many.
    • Gul'dan: Naprawiono błąd, który powodował, że premia do obrażeń zapewniana przez Niszczycielskie Piętno była stosowana przy czwartym kolejnym ataku (zamiast trzeciego) na ten sam cel z użyciem Echa Splugawienia.
    • Malfurion: Opanowanie talentu Księżycowy Deszcz nie będzie już skutkować niepowodzeniem odtwarzania części efektów wizualnych Księżycowego Ognia dla skórki Malfurion Druid Płomieni.
    • Medivh: Przemiana w Postać Kruka nie powinna już usuwać komend ruchu umieszczonych w kolejce.
    • Nazebo: Rozmiary celownika zdolności Plaga Ropuch będą się teraz prawidłowo zwiększać po opanowaniu talentu Stwór z Otchłani. 
    • Ragnaros: Pojazdy pilotowane przez Ragnarosa nie czerpią już korzyści z Nieugaszonego Płomienia.
    • Ragnaros: Naprawiono błąd, który powodował, że Wzmocnienie Sulfurasa nie czerpało korzyści z Ręki Ragnarosa przy zabiciu bohatera będącego drugorzędnym celem.
    • Ragnaros: Użycie zdolności zapewniającej przemieszczenie, która wypycha Ragnarosa poza zasięg umożliwiający podtrzymywanie Ognistej Czeluści nie będzie już sprawiało, że gracz utraci kontrolę nad Ragnarosem. 
    • Rexxar: Misza nie będzie już ignorować komend nakazujących jej udanie się do studni leczenia w przypadku, gdy Rexxarowi brakuje jedynie many.
    • Rexxar: Naprawiono błąd, który powodował, że Duchowy Cios zadawał dodatkowe obrażenia najemnikom po opanowaniu talentu Ptak Drapieżny.
    • Samuro: Odliczanie czasu odnowienia Krytycznego Uderzenia nie jest już wstrzymywane, gdy Samuro jest martwy.
    • Samuro: Po opanowaniu talentu Mistrz Iluzji wybranie Lustrzanego Odbicia tuż przed jego śmiercią będzie teraz poprawnie przełączać aktywną postać na prawdziwego Samuro. 
    • Zszywaniec: Użycie Pożarcia nie będzie już powodować pojawiania się ikon postępów dla zadania z talentu, zanim Zszywaniec nie opanuje talentu Degustacja.
    • Tassadar: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Archontowi odświeżenie czasu odnowienia Przesunięcia Międzywymiarowego.
    • Zaginieni Wikingowie: Olaf nie będzie już szarżował na zniszczone budowle. 
    • Tyrande: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał przeciwnikom widzenie wskaźnika obszaru działania efektów Spadających Gwiazd w przypadku, gdy zdolności tej użyto w zaroślach lub w wylocie tunelu.
    • Valeera: Wprowadzenie do kolejki z użyciem klawisza SHIFT komend ruchu, po których następowało użycie Kamienia Powrotu lub dosiadanie wierzchowca nie będzie już skutkować przerwaniem Ukrycia przed rozpoczęciem podtrzymywania.
    • Valeera: Ohydna Żółć Zszywańca nie będzie już powodować pojawienia się czerwonej ikony ujawnienia nad polem z nazwą Valeery w przypadku, gdy znajduje się ona na obszarze działania Bomby Dymnej.
    • Varian: Czas odnowienia Pędu Ku Zwycięstwu nie jest już skracany w przypadku, gdy w pobliżu niszczone są wrogie budowle.
    • Zaria: Obrażenia zadane Zarii tuż przed przełamaniem jej Bariery będą teraz prawidłowo zapewniać jej energię. 

    Dźwięk

    • Artanis: Kwestie dialogowe związane ze śmiercią Artanisa nie będą już odtwarzane globalnie dla wszystkich sojuszników.
    • Dubbing: Naprawiono błąd, który powodował, że do odtworzenia pewnych kwestii dialogowych bohaterów wymagana była nadmierna liczba kliknięć LPM.
    • Medivh: Będzie teraz odtwarzać kwestię dialogową gotowości, gdy zostanie zatwierdzony w czasie selekcji. 

    Interfejs użytkownika

    • Kerrigan: Naprawiono błąd, który powodował, że Esencja za Esencję zawsze wykorzystywała globalne ustawienia szybkiego użycia gracza. 
    • Lunara: Zmiana wybranej skórki Lunary podczas trybu selekcji będzie teraz skutkować aktualizacją jej portretu do aktualnej skórki.
    • Wybór bohatera: Tyrande będzie się teraz pojawiać na liście dostępnych postaci, kiedy gracz użyje podczas fazy wyboru bohatera wyszukiwania ze słowem kluczowym „Hearthstone”.
    • Tryb obserwatora: Użycie skrótu klawiszowego „Podążaj za kamerą gracza” (C) będzie teraz prawidłowo skutkować podążaniem za wybraną postacią podczas obserwowania meczu lub oglądania powtórek.
    • Tryb obserwatora: Użycie skrótu klawiszowego „Podgląd gracza” (V) będzie teraz ograniczać pole widzenia obserwatora do wybranej postaci przez cały czas, gdy wciśnięty jest skrót klawiszowy.
    • Ekran punktacji: Zadanie z talentu Echo Splugawienia będzie teraz prawidłowo wyświetlane jako wykonane w zakładce talentów po zgromadzeniu 40 poziomów kumulacji (zamiast 35). 

       Powrót na górę

    Komentarze (0)

    Zaloguj się, aby dodać komentarz!

    Facebook

    Zgłoś błąd